2009. december 14., hétfő

Első fürdés

Tegnap volt az első fürdés. Szép nagy tál várt, kellemesen meleg vízzel a fürdőszobában. Ahogy megláttam a kíváncsiság azonnal bele is vitt. Jaj, de kellemes volt benne. Még a labdám is benne volt a vízbe. Elakartam rejteni gyorsan a sarokba, de a gazdi nem engedte. Vissza mentem volna én a vízbe, de a labdát mindig el kell jól rejteni a sarokba. :) Nagyon jót pancsoltam. Utána kaptam egy szép nagy törülközöt, de jó volt belebújni. :) Gazdi szépen megtörölt és bevitt vissza a szobájába. Ott elengedett. Boldog voltam. :) Szaladtam is játszani. Imádok játszani. Főleg azt a játékot szeretem, amikor a gazdi kimegy a szobából és én kikertészkedhetem a virágait. Mindig kikapok érte, pedig jó játék. :) Játszás után kaptam megint finom joghurtot és utána már édes volt az alvás a függőágyamban. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése