2010. március 5., péntek

Állatorvosnál

Ma megint szokásosan kezdődött a napom. Reggel kiharcoltam megint, hogy kiengedjen a gazdi, amíg öltözködik, készülődik. Mert ugye, én mindig elérem a célom a ravasz, furfangos elmémmel, de ha nem lennék ennyire szerény, még mondhatnám is magamról, hogy zseni vagyok. :) Sajnos, nem értem, hogy miért nem maradhatok kint, amíg a gazdi elmegy itthonról. Pedig olyan jól elkertészkednék.
Valami gyanús azért volt ma reggel a levegőben, de már elötte napokban is. Mindig csak azt hallottam, hogy majd megyünk a dokihoz és kapok rosszaság elleni oltást. Nem értem, hogy mi baja lehet a gazdinak, biztos beteg. :) Mindegy, aludtam én erre a sok hülységre egyet.



Délután haza ért és kiengedett, de jó. :) Mehet a hancur. Látom ám, hogy elővette a pórázt és az utazótáskám. Mit akar vele?! Azonnal kiderült, mentünk a kocsiba. Olyan jó, mert nem zárt be a táskába, hanem a kezében utazhattam, így kiláttam a kocsiból. :) Egyszer még útközben a fülét is majdnem sikerült megharapnom a gazdinak. Imádok fülbe harapni, szenvedélyem. :P Megérkeztünk. Olyan füti hely volt, de sok érdekes dolgot láttam és sok kikaparni valót is, de gazdi nem engedett oda, fene. Egyszer csak megjelent egy fehér ruhás ember, aki kedvesen beinvitált minket. Feltettek egy asztalra, onnan milyen mesze el lehetett látni. Mire kezdetem volna élvezni a dolgot, nem elkapott a gazdi és a fehér ruhás ember. Gazdi lefogott, a fehér ruhás ember meg valamit belém szúrt. Na, még ezért kapnak! Ez nem volt nekik elég, ezután két ember fogot le és megint nekem eset a fehér ruhás ember, valami fogóval és kezdte a karmaimat levagdosni. Enye, könnyen elbírnak elenem hárman, de majd megkapják még a magukét! Főleg a fehér ruhás ember, mert ahogy hallottam két hét múlva megint mennem kell hozzá. Na, majd akkor bosszút állok mindenért! Valamit még beszélgedtek a gazdival és kaptam állítólag egy oltási könyvet is (megjegyzem, amin macska van, pedig én görény vagyok!). Meg valami kombinál oltásról beszéltek, de nem értettem a lényegét. Annyi biztos, nagyon elfáradtam és jó volt hazaérni, enni egyet és lefeküdni a kis függőházamba. Fáradságos napom volt. Így, most el is megyek aludni egyet. Jó éjszakát mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése