2010. március 1., hétfő

Hétfői munka után

Ma hazaért a gazdi. Azonnal észre vettem, mert vártam már nagyon haza. :) Azonnal fel is keltem és követeltem, hogy engedjen ki. El is értem a célom, mert jelentem én elérem azt, amit akarok. :) Erre én utcu neki rohantam fel az ágyra és jelentem, sikerült a tervem, jól lepisiltem neki az ágytakaróját. Nem értem, én jót akartam, erre nem kiakadt. Még ilyet, felháborító. Azonnal le is szedte az ágyról, engem meg elkapott és megdögönyözött. Nekem sem kellett több, beindultam én is, és elkezdődött megint a nagy játék. :) Nagyon szeretem az ilyen játékot, annyit hancurozunk, cicázunk és jókat nevetünk.
Majd megint jött a napi rutin, ki lett takarítva a helyem, az almostálcám meg a fürdőszobában van mindig kimosva. Mint tudjuk a fürdőszoba pedig teli van ám sok érdekes dologgal. Jaj, de szeretek a gazdi után szaladni emiatt. Most is mosta ki és hát a finom, friss víz becsábított az almostálcámba, de a gazdi nem örült neki. Kitette a szürömet a fürdőszoba elé. Erre én berágtam magam és elkezdetem kötöszködni és cicázni megint, így megint kicsikartam a játékot és sok szeretgetést. Szép tiszta lett a helyem, és jól esett utána egy kis pihenés a vacsoráig benne. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése