2010. március 16., kedd

Kedd délben

Gazdi haza jött ebédelni. :) Azonnal meghallottam, hogy hazaért. Lesekedtem is ki a kis lakásomból, majd kiharcoltam, hogy kiengedjen. Megtörtént, kiengedett. :) Nektek megsugom, kedvenc szórakozásom, hogy belemászok gazdi locsolókanájába. Olyan jó abban elbújni. Egyszer csak rájövök, hogy a gazdi tegnap locsolta meg a virágokat. Rohanok is. :) Sikerült is már a második cserép virágot felborítani és félig kikaparni a jó nedves, puha virágföldet. Erre nem előkerült a gazdi és méltatlankodva elkapta a frakkom. Nem értem, olyan jó kertészkedni és én csak segíteni akartam neki, így jobban levegőzik a talaj, és még a virágnak is sokkal jobb szerintem. Mindegy, frakkon ragad és megint betesz a helyemre. Azt hangoztatja nagyon, hogy tiszta virágföld a lábam, meg rosszat is csináltam, így nem mehetek ki. Hiába rázom a ketrecet, nem enged ki. Enye. Na, de velem nem szúr ki, kitaláltam, hogy nem csak a házamba tudok aludni, hanem a házam tetejére is fel tudok feküdni. Lekötöm én magam, alszok egyet. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése